Producenci
Produkt dnia
Country Świeca duża HARVEST MOON
Country Świeca duża HARVEST MOON
109,00 zł
szt.
Goose Creek Świeca duża NEROLI
Goose Creek Świeca duża NEROLI
99,00 zł
szt.
Yanke Świeca duża FRENCH VANILLA
Yanke Świeca duża FRENCH VANILLA
109,00 zł
szt.
Country Świeca duża LIBERTY WE DEFEND
Country Świeca duża LIBERTY WE DEFEND
109,00 zł
szt.
Yanke Świeca duża BALSAM FIR
Yanke Świeca duża BALSAM FIR
109,00 zł
szt.
Promocje
Goose Creek Wosk STAYING HOME
Goose Creek Wosk STAYING HOME
24,00 zł 12,00 zł
szt.
Bridgewater Sampler BLUE DOOR
Bridgewater Sampler BLUE DOOR
14,00 zł 10,40 zł
szt.
Bridgewater Wosk STORYBOOK
Bridgewater Wosk STORYBOOK
37,00 zł 28,00 zł
szt.
Goose Creek Wosk CHRISTMAS MAGIC
Goose Creek Wosk CHRISTMAS MAGIC
24,00 zł 18,00 zł
szt.
Yankee Wosk CRACKLING WOOD FIRE
Yankee Wosk CRACKLING WOOD FIRE
9,00 zł 5,85 zł
szt.
Bridgewater Wosk SOAR
Bridgewater Wosk SOAR
37,00 zł 28,00 zł
szt.
Goose Creek Wosk PERFECT DAY
Goose Creek Wosk PERFECT DAY
24,00 zł 12,00 zł
szt.
Goose Creek Fireflies BLUEBERRY LIMEADE
Goose Creek Fireflies BLUEBERRY LIMEADE
14,00 zł 5,60 zł
szt.
Candle Warmers Kominek elektryczny MISSION BIAŁY
Candle Warmers Kominek elektryczny MISSION BIAŁY
115,00 zł 74,75 zł
szt.
Candle Warmers Wosk COZY CASHMERE
Candle Warmers Wosk COZY CASHMERE
18,00 zł 9,00 zł
szt.
Reklamacje

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

pisemnie na adres: ul. Górnoleśna 4 05-822 Milanówek;

w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pachnacawanna@wp.pl;

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Górnoleśna 4 05-822 Milanówek. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Prośba o dostarczenie Produktu,  nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta,  oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl